Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "PLATAFORMA D'INCIDÈNCIES URBANES"

Avatar: Lydia Cots Lydia Cots

Cos (Català)

  • -

    Eix Transversal 7. Transformació Digital i Intel·ligent

    Implantació d'una Plataforma de Comunicació i Categorització Automàtica d'Incidències Urbanes per a la millora de l'eficiència dels serveis públics.

    Es pretén desenvolupar i implementar una solució basada en una app mòbil (en Android, iOS i PWA) i una plataforma Smart City que permeti a la població reportar incidències o desperfectes en l'entorn urbà, a través de la presa de fotografies. Posteriorment, s'enviaran al núvol per a ser processades i classificades automàticament mitjançant un model de 'image captioning'. Una vegada classificada, la incidència s'assignarà a les àrees municipals corresponents, agilitzant la seva gestió i millorant la qualitat urbana, amb repercussió sobre la qualitat de vida de la ciutadania, a la qual se li reportarà la tramitació i resolució de cada incidència.

    Objectius del projecte:

    • Facilitar la identificació, comunicació i seguiment d'incidències urbanes i mediambientals.

    •Involucrar a la ciutadania en la millora i manteniment del seu entorn urbà.

    •Sensibilitzar i conscienciar a la ciutadania local sobre l'Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), promovent accions i comportaments sostenibles.

    Actuacions associades:

    • Disseny i desenvolupament de l'aplicació mòbil i plataforma Smart City. 2023-2024
    • Desenvolupament i implementació d'un sistema de gamificació. 2023-2024
    • Promoció i difusió de l'aplicació mòbil entre la ciutadania local i els actors locals. 2023-2024
    • Monitoratge i avaluació del projecte, incloent-hi la recol·lecció i anàlisi d'indicadors. 2023-2024
    • Desenvolupament d'informes periòdics sobre l'avanç i resultats del projecte. 2023-2024


    Àrea responsable: Serveis Generals de l'Ajuntament

    Agents implicats: Concessionàries de serveis

  • +

    Eix Transversal 7. Transformació Digital i Intel·ligent



    Implantació d'una Plataforma de Comunicació i Categorització Automàtica d'Incidències Urbanes per a la millora de l'eficiència dels serveis públics.

    Es pretén desenvolupar i implementar una solució basada en una app mòbil (en Android, iOS i PWA) i una plataforma Smart City que permeti a la població reportar incidències o desperfectes en l'entorn urbà, a través de la presa de fotografies. Posteriorment, s'enviaran al núvol per a ser processades i classificades automàticament mitjançant un model de 'image captioning'. Una vegada classificada, la incidència s'assignarà a les àrees municipals corresponents, agilitzant la seva gestió i millorant la qualitat urbana, amb repercussió sobre la qualitat de vida de la ciutadania, a la qual se li reportarà la tramitació i resolució de cada incidència.

    Objectius del projecte:

    • Facilitar la identificació, comunicació i seguiment d'incidències urbanes i mediambientals.

    •Involucrar a la ciutadania en la millora i manteniment del seu entorn urbà.

    •Sensibilitzar i conscienciar a la ciutadania local sobre l'Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), promovent accions i comportaments sostenibles.

    Actuacions associades:

    • Disseny i desenvolupament de l'aplicació mòbil i plataforma Smart City. 2023-2024
    • Desenvolupament i implementació d'un sistema de gamificació. 2023-2024
    • Promoció i difusió de l'aplicació mòbil entre la ciutadania local i els actors locals. 2023-2024
    • Monitoratge i avaluació del projecte, incloent-hi la recol·lecció i anàlisi d'indicadors. 2023-2024
    • Desenvolupament d'informes periòdics sobre l'avanç i resultats del projecte. 2023-2024


    Àrea responsable: Serveis Generals de l'Ajuntament

    Agents implicats: Concessionàries de serveis

Cos (Castellano)

  • -

    Eje transversal 7. Transformación digital e inteligente.

    Implantación de una Plataforma de Comunicación y Categorización Automática de Incidencias Urbanas para la mejora de la eficiencia de los servicios públicos.

    Se pretende desarrollar e implentar una solución basada en una app móvil (en Android, iOS y PWA) y una plataforma Smart City que permita a la población reportar incidencias o desperfectos en el entorno urbano, a través de la toma de fotografias. Posteriormente, se enviarán a la nube para ser procesadas y clasificadas automaticamente mediante un modelo de 'image captioning'. Una vez clasificada, la incidencia se asignará a las áreas municipales correspondientes, agilizando su gestión y mejorando la calidad urbana, con repercusión sobre la calidad de vida de la ciudadanía, a la que se le reportará la tramitación y resolución de cada incidencia.

    Objetivos del proyecto:

    • Facilitar la identificación, comunicación y seguimiento de incidencias urbanas y medioambientales.

    •Involucrar a la ciudadanía en la mejora y mantenimiento de su entorno urbano.

    •Sensibilizar y concienciar a la ciudadanía local sobre la Agenda 2030 y los Objetivos de Desarrollo sostenible (ODS), promoviendo acciones y comportamientos sostenibles.

    Actuaciones asociadas:

    • Diseño y desarrollo de la aplicación móvil y plataforma Smart City. 2023-2024
    • Desarrollo e implementación de un sistema de gamificación. 2023-2024
    • Promoción y difusión de la aplicación móvil entre la ciudadanía local y los actores locales. 2023-2024
    • Monitorage y evaluación del proyecto, incluyendo la recolección y análisis de indicadores. 2023-2024
    • Desarrollo de informes periódicos sobre el avance y resultados del proyecto. 2023-2024


    Área responsable: Servicios Generales del Ayuntamiento

    Agentes implicados: Concesionarias de servicios

  • +

    Eje transversal 7. Transformación digital e inteligente.


    Implantación de una Plataforma de Comunicación y Categorización Automática de Incidencias Urbanas para la mejora de la eficiencia de los servicios públicos.

    Se pretende desarrollar e implentar una solución basada en una app móvil (en Android, iOS y PWA) y una plataforma Smart City que permita a la población reportar incidencias o desperfectos en el entorno urbano, a través de la toma de fotografias. Posteriormente, se enviarán a la nube para ser procesadas y clasificadas automaticamente mediante un modelo de 'image captioning'. Una vez clasificada, la incidencia se asignará a las áreas municipales correspondientes, agilizando su gestión y mejorando la calidad urbana, con repercusión sobre la calidad de vida de la ciudadanía, a la que se le reportará la tramitación y resolución de cada incidencia.

    Objetivos del proyecto:

    • Facilitar la identificación, comunicación y seguimiento de incidencias urbanas y medioambientales.

    •Involucrar a la ciudadanía en la mejora y mantenimiento de su entorno urbano.

    •Sensibilizar y concienciar a la ciudadanía local sobre la Agenda 2030 y los Objetivos de Desarrollo sostenible (ODS), promoviendo acciones y comportamientos sostenibles.

    Actuaciones asociadas:

    • Diseño y desarrollo de la aplicación móvil y plataforma Smart City. 2023-2024
    • Desarrollo e implementación de un sistema de gamificación. 2023-2024
    • Promoción y difusión de la aplicación móvil entre la ciudadanía local y los actores locales. 2023-2024
    • Monitorage y evaluación del proyecto, incluyendo la recolección y análisis de indicadores. 2023-2024
    • Desarrollo de informes periódicos sobre el avance y resultados del proyecto. 2023-2024


    Área responsable: Servicios Generales del Ayuntamiento

    Agentes implicados: Concesionarias de servicios

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir