PAM - Plan de Actuación Municipal 2020-2023
#PAM 2020-2023 Envianos tus propuestas
16.1. Desenvolupament del Pla de Mobilitat Urbana per a la promoció del transport públic, els vehícles elèctrics i els desplaçaments a peu i en bici
1.1. Ampliació de la xarxa de carrils bici amb la construcció del carril bici de Creu de Muntaner, Onze de Setembre i Avinguda de la Generalitat.
1.2. Construcció d’un carril bici des de Sant Joan Despí fins a l’entrada a l’Avinguda Diagonal de Barcelona, aprofitant els talussos dels laterals de la B23.
1.3. Aprovar l’ordenança reguladora sobre la mobilitat dels cicles, bicicletes i vehicles de mobilitat personal (VMP).
1.4. Treballar per millorar la seguretat viària (visibilitat en interseccions, semàfors intel•ligents i elements reductors de velocitat).
1.5. Canalitzar la millora de la informació als punts de connexió intermodals del transport públic.
1.6. Millorar la qualitat de les vies i els carrers a partir de la millora de l’accessibilitat dels vials dels barris, eliminant obstacles a l’espai públic i pacificant la xarxa viària de la ciutat.
1.7. Protecció de les àrees urbanes més sensibles de la intrusió del cotxe, racionalització de l’ús del vehicle privat en els desplaçaments urbans i limitant a determinats carrers la distribució urbana. Definició d’un Pla d’Accessibilitat.
1.8. Reclamació de la transformació de la B23 al seu pas per Sant Joan Despí
1.9. Ampliar l’oferta d’electrolineres, apostant per una mobilitat sostenible que permeti la reducció de la contaminació de l’aire.
1.10. Promoció de la mobilitat sostenible per la ciutat de la gent gran.
1.11. Promoció els itineraris a peu.
1.12. Promoció del transport públic en totes les activitats que comportin desplaçaments tant per la pròpia ciutat com a d’altres municipis de l’entorn.
1.13. Ampliació de l’e-Bicibox de bicicletes elèctriques compartides a Sant Joan Despí i la resta de municipis de l’entorn, fent-lo compatible amb el Bicing de la ciutat de Barcelona.
1.14. Posar en marxa un sistema de motos elèctriques de lloguer ‘motosharing’ per contribuir a una mobilitat sense sorolls, fums i col•lapse circulatori
1.15. Impulsar l’aparcament per a residents a tots els barris per facilitar-lo als veïns i veïnes.
1.16. Fomentar la creació de plans de mobilitat a les empreses (PDE) en un esforç conjunt entre administracions, empreses i treballadors, incorporant una mobilitat a la negociació col•lectiva.
1.17. Smart Mobility. Desplegament d’aplicacions mòbils, Aparcament Metropolità i Gestió de la Distribució Urbana de Mercaderies (SPRO)
1.18. Treballar en la implementació de Zones de Baixes Emissions (ZBE) en àmbits singulars de la ciutat, restringint la circulació dels vehicles més contaminants.
#2020-2023 #PAM
Lista de adhesiones
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
1 comentario
Trobo a faltar potenciar l'educació vial, des d'una perspectiva més àmplia, davant el major ús per part de menors de nous vehicles (patinets, patinets elèctrics, hoverborad, etc) que se sumen als ja existents. Aquests nous sistemes suposen un major risc en el seu ús en espais compartits amb vianants per la velocitat que poden oferir. Més enllà de la normativa existent i de l'ordenança que es proposa, molts menors en fan un ús poc adequat, probablement, pel desconeixement de la mateixa.
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...