1.1.- Recolzament tècnic amb una planificació conjunta i acompanyament integral a les entitats, en els processos de desenvolupament de les seves activitats a la ciutat.
1.2.-Treballar per la consolidació de circuits interns de gestió que simplifiquin els processos administratius ,i ajudin a tramitar amb eficiència l’assignació, gestió i ús dels recursos públics que es posen a l’abast de les entitats que organitzen activitats per la comunitat.( programes BPM, sol•licituds digitals, bases de dades,...)
1.3.-Creació d’una única base de dades i revisió del registre d’entitats, mitjançant l’elaboració d’un programa informàtic compartit internament que faci possible la seva constant actualització i us dels diferents departaments que ho necessitin per la seva gestió de convocatòries o localització de dades i documentació.
1.4.-Impulsar accions i aïnes que ajudin a treballar la Transparència dintre de l’organització i cap a la ciutadania.
1.5.-Establir convenis d’acords no econòmics per aquelles entitats que desenvolupen activitats amb el suport logístic de l’Ajuntament.
1.6.-Realització d’una auditoria del estat dels locals de les entitats (clima, seguretat…)
1.7.-Posar tots els mitjans que es tinguin a l’abast per afavorir l’ús dels TIC’S dins la gestió i participació de les entitats en la vida pública.
#2020-2023
#PAM
Compartir