Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "PORTAL CIUTADÀ "

Avatar: Lydia Cots Lydia Cots

Cos (Català)

  • -

    Eix transversal 8. Governança Oberta

    La relació de la ciutadania amb l’administració ha evolucionat en els darrers anys, així com també ha evolucionat com aquesta ciutadania es relació amb el seu entorn. S’ha passat de la fase de només rebre serveis a suggerir/exigir a l’administració la necessitat que les administracions siguem proactives en la prestació d’aquests serveis. Disposem de la informació per esdevenir-hi i ens proposem el disseny i implementació d’eines que ho facin possible, que ens permetin anticipar-nos a la necessitat i actuar proactivament, tant a nivell d’informació ciutadana, com d’accions procedimentals . No serà un camí fàcil i caldrà salvar obstacles importants com els tecnològics i els que comporten el consentiment de la ciutadania, però tenim la seguretat que les noves oportunitats informàtiques i tecnològiques ens permetran millorar la prestació dels nostres serveis i la relació amb la ciutadania.

    Actuacions associades:

    • Estudi de mercat de solucions afins als objectius 2024-2025
    • Disseny del portal ciutadà 2024-2025
    • Elaboració del Portal Ciutadà 2024-2025
    • Testeig del portal ciutadà 2024-2025     
    • Plaficació i millora , si s’escau, del portal ciutadà 2024-2025                  
    • Posada en marxa i divulgació del portal ciutadà 2024-2025


    Àrea responsable: Polítiques de transparència, bon govern i participació

    Agents implicats: Totes les àrees de l'Ajuntament, ciutadanía, entitats, empreses adjudicatàries de serveis municipals i empreses de Sant Joan Despí


                           

  • +

    Eix transversal 8. Governança Oberta

    La relació de la ciutadania amb l’administració ha evolucionat en els darrers anys, així com també ha evolucionat com aquesta ciutadania es relació amb el seu entorn. S’ha passat de la fase de només rebre serveis a suggerir/exigir a l’administració la necessitat que les administracions siguem proactives en la prestació d’aquests serveis. Disposem de la informació per esdevenir-hi i ens proposem el disseny i implementació d’eines que ho facin possible, que ens permetin anticipar-nos a la necessitat i actuar proactivament, tant a nivell d’informació ciutadana, com d’accions procedimentals . No serà un camí fàcil i caldrà salvar obstacles importants com els tecnològics i els que comporten el consentiment de la ciutadania, però tenim la seguretat que les noves oportunitats informàtiques i tecnològiques ens permetran millorar la prestació dels nostres serveis i la relació amb la ciutadania.

    Actuacions associades:

    • Estudi de mercat de solucions afins als objectius 2024-2025
    • Disseny del portal ciutadà 2024-2025
    • Elaboració del Portal Ciutadà 2024-2025
    • Testeig del portal ciutadà 2024-2025     
    • Plaficació i millora , si s’escau, del portal ciutadà 2024-2025                  
    • Posada en marxa i divulgació del portal ciutadà 2024-2025


    Àrea responsable: Polítiques de transparència, bon govern i participació

    Agents implicats: Totes les àrees de l'Ajuntament, ciutadanía, entitats, empreses adjudicatàries de serveis municipals i empreses de Sant Joan Despí


                           

Cos (Castellano)

  • -

    Eje transversal 8. Gobernanza Abierta


    La relación de la ciudadanía con la administración ha evolucionado en los últimos años, así como también ha evolucionado cómo esta ciudadanía se relaciona con su entorno. Se ha pasado de la fase de sólo recibir servicios a sugerir/exigir a la administración la necesidad de que las administraciones seamos proactivas en la prestación de estos servicios. Disponemos de la información para convertirnos en ella y nos proponemos el diseño e implementación de herramientas que lo hagan posible, que nos permitan anticiparnos a la necesidad y actuar proactivamente, tanto a nivel de información ciudadana, como de acciones procedimentales. No será un camino fácil y habrá que salvar importantes obstáculos como los tecnológicos y los que conllevan el consentimiento de la ciudadanía, pero tenemos la seguridad de que las nuevas oportunidades informáticas y tecnológicas nos permitirán mejorar la prestación de nuestros servicios y la relación con la ciudadanía.

    Actuaciones asociadas:

    • Estudio de mercado de soluciones afines a los objetivos 2024-2025
    • Diseño del portal ciudadano 2024-2025 Elaboración del Portal Ciudadano 2024-2025
    • Testeo del portal ciudadano 2024-2025 Planificación y mejora, en su caso, del portal ciudadano 2024-2025
    • Puesta en marcha y divulgación del portal ciudadano 2024-2025



    Área responsable: Políticas de transparencia, buen gobierno y participación

    Agentes implicados: Todas las áreas del Ayuntamiento, ciudadanía, entidades, empresas adjudicatarias de servicios municipales y empresas de Sant Joan Despí

  • +

    Eje transversal 8. Gobernanza Abierta


    La relación de la ciudadanía con la administración ha evolucionado en los últimos años, así como también ha evolucionado cómo esta ciudadanía se relaciona con su entorno. Se ha pasado de la fase de sólo recibir servicios a sugerir/exigir a la administración la necesidad de que las administraciones seamos proactivas en la prestación de estos servicios. Disponemos de la información para convertirnos en ella y nos proponemos el diseño e implementación de herramientas que lo hagan posible, que nos permitan anticiparnos a la necesidad y actuar proactivamente, tanto a nivel de información ciudadana, como de acciones procedimentales. No será un camino fácil y habrá que salvar importantes obstáculos como los tecnológicos y los que conllevan el consentimiento de la ciudadanía, pero tenemos la seguridad de que las nuevas oportunidades informáticas y tecnológicas nos permitirán mejorar la prestación de nuestros servicios y la relación con la ciudadanía.

    Actuaciones asociadas:

    • Estudio de mercado de soluciones afines a los objetivos 2024-2025
    • Diseño del portal ciudadano 2024-2025 Elaboración del Portal Ciudadano 2024-2025
    • Testeo del portal ciudadano 2024-2025 Planificación y mejora, en su caso, del portal ciudadano 2024-2025
    • Puesta en marcha y divulgación del portal ciudadano 2024-2025



    Área responsable: Políticas de transparencia, buen gobierno y participación

    Agentes implicados: Todas las áreas del Ayuntamiento, ciudadanía, entidades, empresas adjudicatarias de servicios municipales y empresas de Sant Joan Despí

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir