PORTAL CIUTADÀ
Eix transversal 8. Governança Oberta
La relació de la ciutadania amb l’administració ha evolucionat en els darrers anys, així com també ha evolucionat com aquesta ciutadania es relació amb el seu entorn. S’ha passat de la fase de només rebre serveis a suggerir/exigir a l’administració la necessitat que les administracions siguem proactives en la prestació d’aquests serveis. Disposem de la informació per esdevenir-hi i ens proposem el disseny i implementació d’eines que ho facin possible, que ens permetin anticipar-nos a la necessitat i actuar proactivament, tant a nivell d’informació ciutadana, com d’accions procedimentals . No serà un camí fàcil i caldrà salvar obstacles importants com els tecnològics i els que comporten el consentiment de la ciutadania, però tenim la seguretat que les noves oportunitats informàtiques i tecnològiques ens permetran millorar la prestació dels nostres serveis i la relació amb la ciutadania.
Actuacions associades:
Estudi de mercat de solucions afins als objectius 2024-2025
Disseny del portal ciutadà 2024-2025
Elaboració del Portal Ciutadà 2024-2025
Testeig del portal ciutadà 2024-2025
Plaficació i millora , si s’escau, del portal ciutadà 2024-2025
Posada en marxa i divulgació del portal ciutadà 2024-2025
Àrea responsable: Polítiques de transparència, bon govern i participació
Agents implicats: Totes les àrees de l'Ajuntament, ciutadanía, entitats, empreses adjudicatàries de serveis municipals i empreses de Sant Joan Despí
Compartir