Canvis a "PIC - PERSONES, INTERACCIÓ I CONEIXEMENT"
Cos (Català)
-
-
Eix transversal 7. Transformació digital intel.ligent
Projecte integral per afavorir un nou model de relació i interacció de l’Ajuntament amb la població, a més de fomentar la transformació digital. Els seus objectius són:
- Garantir l’accés de la ciutadania als serveis i productes públics en igualtat de condicions, independentment de les capacitats tecnològiques que tingui cadascú.
- Crear i desenvolupar espais de participació i col·laboració entre la ciutadania i l’Ajuntament per millorar els serveis i productes públics adaptant-los a les necessitats ciutadanes.
Per una banda, consisteix en un projecte pilot per a l’habilitació d’un espai TIC a un equipament municipal. D’altra banda, el Programa d’acompanyament i alfabetització digital mitjançant els Agents TIC persegueix l’alfabetització digital i el foment de l’ús de l’administració electrònica, donant un ajut personalitzat a l’hora de fer tràmits o gestions administratives de forma telemàtica, com ara sol·licitar ajudes i accedir a serveis públics, o bé ensenyar com fer servir diverses aplicacions i eines digitals bàsiques, com el correu electrònic i les videoconferències. A més, s’estan implantant Quioscos Digitals per realitzar aquests tràmits i es realitzaran accions de formació digital entre la població i els treballadors de l’Ajuntament.
Actuacions associades:
- Habilitació del espai TIC. 2023-2024
- Agents TIC – Programa d’acompanyament i alfabetització digital. 2023-2024
- Implantació de Quioscos Digitals a les oficines d’atenció. 2023-2024
- Xarxa de Centres de Capacitació Digital. 2023-2026
- Capacitació TIC i digital de la població i el personal municipal. 2023-2026
Àrea responsable: Polítiques de transparència, bon govern i participació
Agents implicats: Educació, relacions institucionals i ecosistema d'innovació local
-
+
Eix transversal 7. Transformació digital intel.ligent
Projecte integral per afavorir un nou model de relació i interacció de l’Ajuntament amb la població, a més de fomentar la transformació digital. Els seus objectius són:
- Garantir l’accés de la ciutadania als serveis i productes públics en igualtat de condicions, independentment de les capacitats tecnològiques que tingui cadascú.
- Crear i desenvolupar espais de participació i col·laboració entre la ciutadania i l’Ajuntament per millorar els serveis i productes públics adaptant-los a les necessitats ciutadanes.
Per una banda, consisteix en un projecte pilot per a l’habilitació d’un espai TIC a un equipament municipal. D’altra banda, el Programa d’acompanyament i alfabetització digital mitjançant els Agents TIC persegueix l’alfabetització digital i el foment de l’ús de l’administració electrònica, donant un ajut personalitzat a l’hora de fer tràmits o gestions administratives de forma telemàtica, com ara sol·licitar ajudes i accedir a serveis públics, o bé ensenyar com fer servir diverses aplicacions i eines digitals bàsiques, com el correu electrònic i les videoconferències. A més, s’estan implantant Quioscos Digitals per realitzar aquests tràmits i es realitzaran accions de formació digital entre la població i els treballadors de l’Ajuntament.
Actuacions associades:
- Habilitació del espai TIC. 2023-2024
- Agents TIC – Programa d’acompanyament i alfabetització digital. 2023-2024
- Implantació de Quioscos Digitals a les oficines d’atenció. 2023-2024
- Xarxa de Centres de Capacitació Digital. 2023-2026
- Capacitació TIC i digital de la població i el personal municipal. 2023-2026
Àrea responsable: Polítiques de transparència, bon govern i participació
Agents implicats: Educació, relacions institucionals i ecosistema d'innovació local
Cos (Castellano)
-
-
Eje transversal 7. Transformación digital inteligente
Proyecto integral para favorecer un nuevo modelo de relación e interacción del Ayuntamiento con la población, además de fomentar la transformación digital.
Sus objetivos son: Garantizar el acceso de la ciudadanía a los servicios y productos públicos en igualdad de condiciones, independientemente de las capacidades tecnológicas que cada uno tenga. Crear y desarrollar espacios de participación y colaboración entre la ciudadanía y el Ayuntamiento para mejorar los servicios y productos públicos adaptándolos a las necesidades ciudadanas. Por un lado, consiste en un proyecto piloto para la habilitación de un espacio TIC en un equipamiento municipal.
Por otra parte, el Programa de acompañamiento y alfabetización digital mediante los Agentes TIC persigue la alfabetización digital y el fomento del uso de la administración electrónica, dando una ayuda personalizada a la hora de realizar trámites o gestiones administrativas de forma telemática, como solicitar ayudas y acceder a servicios públicos, o bien enseñar cómo utilizar diversas aplicaciones y herramientas digitales básicas, como el correo electrónico y las videoconferencias. Además, se están implantando Quioscos Digitales para realizar estos trámites y se realizarán acciones de formación digital entre la población y los trabajadores del Ayuntamiento.
Actuaciones asociadas:
- Habilitación del espacio TIC. 2023-2024
- Agentes TIC - Programa de acompañamiento y alfabetización digital. 2023-2024
- Implantación de Quioscos Digitales en las oficinas de atención. 2023-2024
- Red de Centros de Capacitación Digital. 2023-2026
- Capacitación TIC y digital de la población y personal municipal. 2023-2026
Área responsable: Políticas de transparencia, buen gobierno y participación
Agentes implicados: Educación, relaciones institucionales y ecosistema de innovación local
-
+
Eje transversal 7. Transformación digital inteligente
Proyecto integral para favorecer un nuevo modelo de relación e interacción del Ayuntamiento con la población, además de fomentar la transformación digital.
Sus objetivos son: Garantizar el acceso de la ciudadanía a los servicios y productos públicos en igualdad de condiciones, independientemente de las capacidades tecnológicas que cada uno tenga. Crear y desarrollar espacios de participación y colaboración entre la ciudadanía y el Ayuntamiento para mejorar los servicios y productos públicos adaptándolos a las necesidades ciudadanas. Por un lado, consiste en un proyecto piloto para la habilitación de un espacio TIC en un equipamiento municipal.
Por otra parte, el Programa de acompañamiento y alfabetización digital mediante los Agentes TIC persigue la alfabetización digital y el fomento del uso de la administración electrónica, dando una ayuda personalizada a la hora de realizar trámites o gestiones administrativas de forma telemática, como solicitar ayudas y acceder a servicios públicos, o bien enseñar cómo utilizar diversas aplicaciones y herramientas digitales básicas, como el correo electrónico y las videoconferencias. Además, se están implantando Quioscos Digitales para realizar estos trámites y se realizarán acciones de formación digital entre la población y los trabajadores del Ayuntamiento.
Actuaciones asociadas:
- Habilitación del espacio TIC. 2023-2024
- Agentes TIC - Programa de acompañamiento y alfabetización digital. 2023-2024
- Implantación de Quioscos Digitales en las oficinas de atención. 2023-2024
- Red de Centros de Capacitación Digital. 2023-2026
- Capacitación TIC y digital de la población y personal municipal. 2023-2026
Área responsable: Políticas de transparencia, buen gobierno y participación
Agentes implicados: Educación, relaciones institucionales y ecosistema de innovación local
Compartir