Canvis a "TRANSFORMACIÓ INTEGRAL DE LA B-23"
Cos (Català)
-
-
Eix Transversal 1. Ciutat Cohesionada, Connecta i Verda
El seu objectiu principal és el perllongament de la Diagonal de Barcelona, en el seu concepte d’avinguda urbana, per tal d’integrar la infraestructura viària en els diferents municipis per on passa i que, a dia d'avui, queden pràcticament dividits pel pas d'aquesta via. D’aquesta manera, aquesta obra pretén integrar la via B23 seguint diferents criteris per fer-la més verda, sostenible i amb la intenció de pacificar-la i adaptar-la als vianants i a transports públics i sostenibles com és la bicicleta.
L'AMB lidera, en estreta col·laboració amb els Ajuntaments de Barcelona, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern i Sant Joan Despí, l'estudi i la viabilitat del projecte. Cal mencionar que aquest és un projecte que es va iniciar l’any 2015 i encara està en curs.
La proposta urbanística suposa mantenir la B-23 com a via segregada i amb la capacitat viària actual, però transformant la seva secció per convertir-la en una eix cívic metropolità de més de 15,7 km que prolongui l’avinguda Diagonal incorporant sistemes de transport públic i recorreguts per a vianants i bicicletes, amb la finalitat de connectar de manera sostenible i accessible Barcelona amb el Llobregat.
Actuacions associades:
- Accions urbanes de preparació dels terrenys i renovació d’infraestructures. 2023-2024
- Desenvolupament dels eixos transversals i multifuncionals. 2023-2030
- Creació de vials, estacionaments, plataformes de vianants i carrils bici. 2023-2030
- Creació de nous espais, parcs i equipaments municipals. 2023-2030
Àrea responsable: Projectes estratègics
Agents implicats: Noves infraestructures per a la mobilitat, planificació, habitatge, urbanisme i obres, taula de treball per a la B-23, AMB, Esplugues de Llobregat i Sant Just Desvern
-
+
Eix Transversal 1. Ciutat Cohesionada, Connecta i Verda
El seu objectiu principal és el perllongament de la Diagonal de Barcelona, en el seu concepte d’avinguda urbana, per tal d’integrar la infraestructura viària en els diferents municipis per on passa i que, a dia d'avui, queden pràcticament dividits pel pas d'aquesta via. D’aquesta manera, aquesta obra pretén integrar la via B23 seguint diferents criteris per fer-la més verda, sostenible i amb la intenció de pacificar-la i adaptar-la als vianants i a transports públics i sostenibles com és la bicicleta.
L'AMB lidera, en estreta col·laboració amb els Ajuntaments de Barcelona, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern i Sant Joan Despí, l'estudi i la viabilitat del projecte. Cal mencionar que aquest és un projecte que es va iniciar l’any 2015 i encara està en curs.
La proposta urbanística suposa mantenir la B-23 com a via segregada i amb la capacitat viària actual, però transformant la seva secció per convertir-la en una eix cívic metropolità de més de 15,7 km que prolongui l’avinguda Diagonal incorporant sistemes de transport públic i recorreguts per a vianants i bicicletes, amb la finalitat de connectar de manera sostenible i accessible Barcelona amb el Llobregat.
Actuacions associades:
- Accions urbanes de preparació dels terrenys i renovació d’infraestructures. 2023-2024
- Desenvolupament dels eixos transversals i multifuncionals. 2023-2030
- Creació de vials, estacionaments, plataformes de vianants i carrils bici. 2023-2030
- Creació de nous espais, parcs i equipaments municipals. 2023-2030
Àrea responsable: Projectes estratègics
Agents implicats: Noves infraestructures per a la mobilitat, planificació, habitatge, urbanisme i obres, taula de treball per a la B-23, AMB, Esplugues de Llobregat i Sant Just Desvern
Cos (Castellano)
-
-
Eje Transversal 1. Ciudad Cohesionada, Conecta y Verde
Su objetivo principal es la prolongación de la Diagonal de Barcelona, en su concepto de avenida urbana, para integrar la infraestructura vial en los diferentes municipios por donde pasa y que, a día de hoy, quedan prácticamente divididos por el paso de esta vía. De esta manera, esta obra pretende integrar la vía B23 siguiendo diferentes criterios para hacerla más verde, sostenible y con la intención de pacificarla y adaptarla a los peatones y transportes públicos y sostenibles como es la bicicleta. El AMB lidera, en estrecha colaboración con los Ayuntamientos de Barcelona, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern y Sant Joan Despí, el estudio y la viabilidad del proyecto. Cabe mencionar que éste es un proyecto que se inició en el año 2015 y todavía está en curso.
La propuesta urbanística supone mantener la B-23 como vía segregada y con la capacidad vial actual, pero transformando su sección para convertirla en un eje cívico metropolitano de más de 15,7 km que prolongue la avenida Diagonal incorporando sistemas de transporte público y recorridos peatonales y bicicletas, con el fin de conectar de forma sostenible y accesible Barcelona con el Llobregat.
Actuaciones asociadas:
- Acciones urbanas de preparación de terrenos y renovación de infraestructuras. 2023-2024
- Desarrollo de los ejes transversales y multifuncionales. 2023-2030
- Creación de viales, estacionamientos, plataformas peatonales y carriles bici. 2023-2030
- Creación de nuevos espacios, parques y equipamientos municipales. 2023-2030
Área responsable: Proyectos estratégicos
Agentes implicados: Nuevas infraestructuras para la movilidad, planificación, vivienda, urbanismo y obras, mesa de trabajo para la B-23, CON, Esplugues de Llobregat y Sant Just Desvern
-
+
Eje Transversal 1. Ciudad Cohesionada, Conecta y Verde
Su objetivo principal es la prolongación de la Diagonal de Barcelona, en su concepto de avenida urbana, para integrar la infraestructura vial en los diferentes municipios por donde pasa y que, a día de hoy, quedan prácticamente divididos por el paso de esta vía. De esta manera, esta obra pretende integrar la vía B23 siguiendo diferentes criterios para hacerla más verde, sostenible y con la intención de pacificarla y adaptarla a los peatones y transportes públicos y sostenibles como es la bicicleta. El AMB lidera, en estrecha colaboración con los Ayuntamientos de Barcelona, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern y Sant Joan Despí, el estudio y la viabilidad del proyecto. Cabe mencionar que éste es un proyecto que se inició en el año 2015 y todavía está en curso.
La propuesta urbanística supone mantener la B-23 como vía segregada y con la capacidad vial actual, pero transformando su sección para convertirla en un eje cívico metropolitano de más de 15,7 km que prolongue la avenida Diagonal incorporando sistemas de transporte público y recorridos peatonales y bicicletas, con el fin de conectar de forma sostenible y accesible Barcelona con el Llobregat.
Actuaciones asociadas:
- Acciones urbanas de preparación de terrenos y renovación de infraestructuras. 2023-2024
- Desarrollo de los ejes transversales y multifuncionales. 2023-2030
- Creación de viales, estacionamientos, plataformas peatonales y carriles bici. 2023-2030
- Creación de nuevos espacios, parques y equipamientos municipales. 2023-2030
Área responsable: Proyectos estratégicos
Agentes implicados: Nuevas infraestructuras para la movilidad, planificación, vivienda, urbanismo y obras, mesa de trabajo para la B-23, CON, Esplugues de Llobregat y Sant Just Desvern
Compartir