Transit al Carrer de la Fontsanta

Avatar: Albert Albert

El carrer de la Fontsanta te un molt de transit, tant de vehicles pesats (camions, trailers...) com de cotxes i motos.
Molts dels vehicles que pasen no respecten el limits de velocitat posant en perill tots els veïns/veïnes que volen accedir al parc. Ja s'han produit situacions de molt perill.

També fa que hi hagi molt soroll i contaminació i no es pugui descansar bé.

Ferlo de sentit unic, instalar radars, semafors als pasos de vianants farien que fos mes segur i es reduis el transit.

#pressupostosparticipatiusSJD