Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Eix 2. Ciutat innovadora - Línia 2.6 GOVERNANÇA OBERTA

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial

Projecte 1 - Elaboració, aprovació i seguiment del PAM 2023-2027

El PAM és l’instrument de planificació estratègica que s’elabora a l’inici de cada mandat, establint les línies prioritàries, els objectius i les actuacions que donaran lloc a les inversions de l’Ajuntament de Sant Joan Despí en els propers anys.

Projecte 2 - II edició dels pressupostos participatius 2024-2027

El pressupost participatiu és el mecanisme de democràcia directa que permet als ciutadans influir o decidir directament sobre els pressupostos públics de Sant Joan Despí, mitjançant un procés de participació ciutadana. Enguany, es preveu desenvolupar la segona edició amb un pressupost de 600.000 euros per al període 2024-2027.

Projecte 3 - Posada en marxa del portal municipal de dades obertes

Les dades obertes (open data en anglès) són conjunts de dades produïdes o recopilades per organismes públics que les administracions públiques posen a disposició de la ciutadania perquè les pugui utilitzar lliurement de manera senzilla i còmoda. Amb el desenvolupament de la societat de la informació, les dades obertes són una eina d’informació molt valuosa que proporciona avantatges tant per a la ciutadania i les empreses com per a la mateixa Administració, que pot millorar la seva eficiència gràcies a una capacitat més gran d’interoperabilitat.

Projecte 4 - Ètica pública i integritat institucional

L’ètica i els valors són indispensables en qualsevol esfera de la societat, pública o privada. Per tal de garantir el compliment del codi ètic i de conducta i el sistema d’integritat institucional vigent, continuarem treballant en les accions que preveu el pla d’acció.

  • Subprojecte:

  • Impuls de la contractació pública innovadora, ètica i socialment responsable.

Projecte 5 - Implantació d’una plataforma de report i categorització automàtica d’incidències urbanes per a la millora de l’eficàcia dels serveis públics

Implantació d'una Plataforma de Comunicació i Categorització Automàtica d'Incidències Urbanes per a la millora de l'eficiència dels serveis públics. Es pretén desenvolupar i implementar una solució basada en una app mòbil (en Android, iOS i PWA) i una plataforma Smart City que permeti a la població reportar incidències o desperfectes en l'entorn urbà, a través de la presa de fotografies. Posteriorment, s'enviaran al núvol per a ser processades i classificades automàticament mitjançant un model de 'image captioning'. Una vegada classificada, la incidència s'assignarà a les àrees municipals corresponents, agilitzant la seva gestió i millorant la qualitat urbana, amb repercussió sobre la qualitat de vida de la ciutadania, a la qual se li reportarà la tramitació i resolució de cada incidència.

Projecte 6 - Mecanismes de retiment de comptes

La rendició de comptes és el conjunt de mecanismes que permeten explicar i exposar, de manera objectivable, el grau d'assoliment i el compliment de les actuacions i propòsits dels diferents projectes. El retiment de comptes és un element clau de la transparència de les administracions públiques i dels governs oberts. Per fer-lo possible cal continuar aprofundint en els elements que hem anat implementant fins ara com les cartes de serveis i el conjunt d’indicadors mitjançant el qual s’analitza el grau d’assoliment dels compromisos de servei i qualitat dels mateixos.

  • Subprojectes:

  • Segell Infoparticipa de la UAB

  • Cartes de serveis i gestor d’indicadors municipals

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir