Canvis a "Eix 2. Ciutat innovadora - Línia 2.5. SMART CITY"
Cos (Català)
-
-
Projecte 1 - Definició de l’estratègia de ciutat intel·ligent i desenvolupament d’una plataforma universal de gestió de la informació
Una ciutat intel·ligent i sostenible és una ciutat que aprofita la infraestructura de les TIC (Tecnologies de la informació i la comunicació) de manera adaptable, fiable, escalable, accessible, segura i flexible per millorar la qualitat de vida dels seus ciutadans i ciutadanes. Es tracta d’un procés de transformació cap a una gestió transversal que ens planteja un procés a llarg termini i amb forta complexitat tècnica.
En conseqüència, durant el present mandat impulsarem l’elaboració d’un Pla Director Smart City, amb lideratge municipal i amb la participació i la col·laboració de tots els agents urbans, amb l’objectiu d’afavorir l’evolució de la ciutat tradicional a la ciutat intel·ligent.
Projecte 2 - Modernització de la infraestructura de tecnologies de la informació (TI)
Actualitzar la infraestructura de TI de l’Ajuntament de Sant Joan Despí per a millorar-ne l’eficiència i la seguretat.
Projecte 3 - Elaboració d’un pla estratègic de comunicacions corporatiu
La societat del coneixement exigeix un impuls decidit envers les tecnologies de la informació i la comunicació. Per portar-lo a terme, és imprescindible potenciar la xarxa de fibra òptica i facilitar la provisió de serveis mitjançant la xarxa, i apostar per la mobilitat, com ara els serveis de veu i dades d’alta capacitat.
Projecte 4 - Renovació, millora i adequació de les instal·lacions dels edificis municipals
El cablejat informàtic és una de les autopistes que cal tenir sempre en les millors condicions possibles i que el pas del temps fa que calgui millorar i adequar periòdicament. Disposar d’un cablejat en òptimes condicions, han de ser resultat d’una tasca transversal de manteniment i millora amb disponibilitat d’un programa propi.
Projecte 5 - Reforç de les mesures de seguretat informàtica
L’administració local es la més propera a la ciutadania i presta serveis essencials per al benestar de la ciutadania. No obstant, també és la més vulnerable als ciberatacs, que poden posar en risc la seguretat, la privacitat i la confiança dels ciutadans i ciutadanes, així com el funcionament de les infraestructures crítiques. Els ciberatacs a les entitats locals han augmentat en els darrers anys, aprofitant les febleses dels sistemes d’informació i comunicació. Davant d’aquesta situació, l’Administració Local ha d’afrontar el repte de millorar la seva ciberseguretat, tant des del punt de vista legal com des del tecnològic.
-
+
Projecte 1 - Definició de l’estratègia de ciutat intel·ligent i desenvolupament d’una plataforma universal de gestió de la informació
Una ciutat intel·ligent i sostenible és una ciutat que aprofita la infraestructura de les TIC (Tecnologies de la informació i la comunicació) de manera adaptable, fiable, escalable, accessible, segura i flexible per millorar la qualitat de vida dels seus ciutadans i ciutadanes. Es tracta d’un procés de transformació cap a una gestió transversal que ens planteja un procés a llarg termini i amb forta complexitat tècnica.
En conseqüència, durant el present mandat impulsarem l’elaboració d’un Pla Director Smart City, amb lideratge municipal i amb la participació i la col·laboració de tots els agents urbans, amb l’objectiu d’afavorir l’evolució de la ciutat tradicional a la ciutat intel·ligent.
Projecte 2 - Modernització de la infraestructura de tecnologies de la informació (TI)
Actualitzar la infraestructura de TI de l’Ajuntament de Sant Joan Despí per a millorar-ne l’eficiència i la seguretat.
Projecte 3 - Elaboració d’un pla estratègic de comunicacions corporatiu
La societat del coneixement exigeix un impuls decidit envers les tecnologies de la informació i la comunicació. Per portar-lo a terme, és imprescindible potenciar la xarxa de fibra òptica i facilitar la provisió de serveis mitjançant la xarxa, i apostar per la mobilitat, com ara els serveis de veu i dades d’alta capacitat.
Projecte 4 - Renovació, millora i adequació de les instal·lacions dels edificis municipals
El cablejat informàtic és una de les autopistes que cal tenir sempre en les millors condicions possibles i que el pas del temps fa que calgui millorar i adequar periòdicament. Disposar d’un cablejat en òptimes condicions, han de ser resultat d’una tasca transversal de manteniment i millora amb disponibilitat d’un programa propi.
Projecte 5 - Reforç de les mesures de seguretat informàtica
L’administració local es la més propera a la ciutadania i presta serveis essencials per al benestar de la ciutadania. No obstant, també és la més vulnerable als ciberatacs, que poden posar en risc la seguretat, la privacitat i la confiança dels ciutadans i ciutadanes, així com el funcionament de les infraestructures crítiques. Els ciberatacs a les entitats locals han augmentat en els darrers anys, aprofitant les febleses dels sistemes d’informació i comunicació. Davant d’aquesta situació, l’Administració Local ha d’afrontar el repte de millorar la seva ciberseguretat, tant des del punt de vista legal com des del tecnològic.
Cos (Castellano)
-
-
Proyecto 1 - Definición de la estrategia de ciudad inteligente y desarrollo de una plataforma universal de gestión de la información
Una ciudad inteligente y sostenible es una ciudad que aprovecha la infraestructura de las TIC (Tecnologías de la información y la comunicación) de forma adaptable, fiable, escalable, accesible, segura y flexible para mejorar la calidad de vida de sus ciudadanos y ciudadanas . Se trata de un proceso de transformación hacia una gestión transversal que nos plantea un proceso a largo plazo y con fuerte complejidad técnica.
En consecuencia, durante el presente mandato impulsaremos la elaboración de un Plan Director Smart City, con liderazgo municipal y con la participación y colaboración de todos los agentes urbanos, con el objetivo de favorecer la evolución de la ciudad tradicional en la ciudad inteligente.
Proyecto 2 - Modernización de la infraestructura de tecnologías de la información (TI)
Actualizar la infraestructura de TI del Ayuntamiento de Sant Joan Despí para mejorar su eficiencia y seguridad.
Proyecto 3 - Elaboración de un plan estratégico de comunicaciones corporativo
La sociedad del conocimiento exige un impulso decidido hacia las tecnologías de la información y la comunicación. Para llevarlo a cabo, es imprescindible potenciar la red de fibra óptica y facilitar la provisión de servicios mediante la red, y apostar por la movilidad, tales como servicios de voz y datos de alta capacidad.
Proyecto 4 - Renovación, mejora y adecuación de las instalaciones de los edificios municipales
El cableado informático es una de las autopistas que deben tenerse siempre en las mejores condiciones posibles y que el paso del tiempo hace que sea necesario mejorar y adecuar periódicamente. Disponer de un cableado en óptimas condiciones, deben ser resultado de una labor transversal de mantenimiento y mejora con disponibilidad de un programa propio.
Proyecto 5 - Refuerzo de las medidas de seguridad informática
La administración local es la más cercana a la ciudadanía y presta servicios esenciales para el bienestar de la ciudadanía. Sin embargo, también es la más vulnerable a los ciberataques, que pueden poner en riesgo la seguridad, privacidad y confianza de los ciudadanos y ciudadanas, así como el funcionamiento de las infraestructuras críticas. Los ciberataques en las entidades locales han aumentado en los últimos años, aprovechando las debilidades de los sistemas de información y comunicación. Ante esta situación, la Administración Local debe afrontar el reto de mejorar su ciberseguridad, tanto desde el punto de vista legal como desde el tecnológico.
-
+
Proyecto 1 - Definición de la estrategia de ciudad inteligente y desarrollo de una plataforma universal de gestión de la información
Una ciudad inteligente y sostenible es una ciudad que aprovecha la infraestructura de las TIC (Tecnologías de la información y la comunicación) de forma adaptable, fiable, escalable, accesible, segura y flexible para mejorar la calidad de vida de sus ciudadanos y ciudadanas . Se trata de un proceso de transformación hacia una gestión transversal que nos plantea un proceso a largo plazo y con fuerte complejidad técnica.
En consecuencia, durante el presente mandato impulsaremos la elaboración de un Plan Director Smart City, con liderazgo municipal y con la participación y colaboración de todos los agentes urbanos, con el objetivo de favorecer la evolución de la ciudad tradicional en la ciudad inteligente.
Proyecto 2 - Modernización de la infraestructura de tecnologías de la información (TI)
Actualizar la infraestructura de TI del Ayuntamiento de Sant Joan Despí para mejorar su eficiencia y seguridad.
Proyecto 3 - Elaboración de un plan estratégico de comunicaciones corporativo
La sociedad del conocimiento exige un impulso decidido hacia las tecnologías de la información y la comunicación. Para llevarlo a cabo, es imprescindible potenciar la red de fibra óptica y facilitar la provisión de servicios mediante la red, y apostar por la movilidad, tales como servicios de voz y datos de alta capacidad.
Proyecto 4 - Renovación, mejora y adecuación de las instalaciones de los edificios municipales
El cableado informático es una de las autopistas que deben tenerse siempre en las mejores condiciones posibles y que el paso del tiempo hace que sea necesario mejorar y adecuar periódicamente. Disponer de un cableado en óptimas condiciones, deben ser resultado de una labor transversal de mantenimiento y mejora con disponibilidad de un programa propio.
Proyecto 5 - Refuerzo de las medidas de seguridad informática
La administración local es la más cercana a la ciudadanía y presta servicios esenciales para el bienestar de la ciudadanía. Sin embargo, también es la más vulnerable a los ciberataques, que pueden poner en riesgo la seguridad, privacidad y confianza de los ciudadanos y ciudadanas, así como el funcionamiento de las infraestructuras críticas. Los ciberataques en las entidades locales han aumentado en los últimos años, aprovechando las debilidades de los sistemas de información y comunicación. Ante esta situación, la Administración Local debe afrontar el reto de mejorar su ciberseguridad, tanto desde el punto de vista legal como desde el tecnológico.
Compartir