Eix 2. Ciutat innovadora - Línia 2.2. ATENCIÓ CIUTADANA
Projecte 1 - Oficina d’acompanyament a la ciutadania
Apropar i acompanyar a la ciutadania en la tramitació digital per tal d’agilitzar i facilitar l’accés als tràmits i serveis públics.
Subprojecte:
Reforma de les instal·lacions de l’Oficina d’Atenció Ciutadana
Projecte 2 - Millores en atenció ciutadana
Millorar l’accés i l’entorn de comunicació entre l’Ajuntament i la ciutadania per a la consulta de dades i el desenvolupament de tràmits.
Subprojecte:
Impuls a la carpeta ciutadana
Projecte 3 - Simplificació de tràmits municipals
Simplificació dels tràmits i de la documentació requerida, millorant la informació sobre com oferir i realitzar aquests tràmits. Reduir la càrrega administrativa i el temps de gestió i resolució.
Projecte 4 - Projecte PIC (Persones, interacció i coneixement)
Projecte integral per afavorir un nou model de relació i interacció de l’Ajuntament amb la població, a més de fomentar la transformació digital.
Subprojecte:
Mentor digital
Projecte 5 - Portal ciutadà
La relació de la ciutadania amb l’administració ha evolucionat en els darrers anys, així com també ha evolucionat com aquesta ciutadania es relació amb el seu entorn. S’ha passat de la fase de només rebre serveis a suggerir/exigir a l’administració la necessitat que les administracions siguem proactives en la prestació d’aquests serveis. Disposem de la informació per esdevenir-hi i ens proposem el disseny i implementació d’eines que ho facin possible, que ens permetin anticipar-nos a la necessitat i actuar proactivament, tant a nivell d’informació ciutadana, com d’accions procedimentals.
Subprojecte:
L'arxiu municipal i la memòria democràtica
Compartir