Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Eix 1. Ciutat resilient - Línia 1.2. MOBILITAT SOSTENIBLE"

Avatar: Lydia Cots Lydia Cots

Cos

  • -["

    Projecte 1 - Transformació integral de la B23

    El seu objectiu principal és el perllongament de la Diagonal de Barcelona, en el seu concepte d’avinguda urbana, per tal d’integrar la infraestructura viària en els diferents municipis per on passa i que, a dia d'avui, queden pràcticament dividits pel pas d'aquesta via. D’aquesta manera, aquesta obra pretén integrar la via B23 seguint diferents criteris per fer-la més verda, sostenible i amb la intenció de pacificar-la i adaptar-la als vianants i a transports públics i sostenibles com és la bicicleta. L'AMB lidera, en estreta col·laboració amb els Ajuntaments de Barcelona, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern i Sant Joan Despí, l'estudi i la viabilitat del projecte. La proposta urbanística suposa mantenir la B-23 com a via segregada i amb la capacitat viària actual, però transformant la seva secció per convertir-la en una eix cívic metropolità de més de 15,7 km que prolongui l’avinguda Diagonal incorporant sistemes de transport públic i recorreguts per a vianants i bicicletes, amb la finalitat de connectar de manera sostenible i accessible Barcelona amb els municipis de l’eix Llobregat.

    Projecte 2 - Desenvolupament de la ZBE (Zona de baixes emissions)

    En el marc del SJD Pel Clima, la implementació de la ZBE de Sant Joan Despí significa una mesura més per incrementar la pacificació del trànsit a la ciutat, prioritzant les persones i el transport públic en detriment de l’ús dels vehicles privats de motor més contaminants. En definitiva, es pretén assolir és una ciutat amb menys cotxes i més espai de gaudi per la ciutadania amb un aire més net que afavoreixi la salut de les persones que hi viuen. Objectius: Millorar la qualitat de vida de les persones que viuen a les ciutats. Millorar la qualitat de l’aire de les ciutats. Disminuir la contaminació atmosfèrica i les emissions generades pel transport de combustió. Disminuir la contaminació acústica. Promoure la mobilitat sostenible. Pacificar el trànsit.

    Projecte 3 - Ampliació i millora de la xarxa ciclable municipal

    Millora i ampliació de la xarxa ciclable existent fent-la més segura, contínua, directa i inclusiva

    • Subprojectes:
    • Redacció del projecte i execució de les obres per a la remodelació de la xarxa ciclable del Passeig del Canal entre el carrer Creu d’en Muntaner i l’Av. Barcelona.
    • Redacció del projecte i execució de les obres per a l’execució d’un nou carril bici a l’Av. Onze de setembre i millora de la vorera bici del carrer Major (entre el pas inferior de la B-23 i l’Av. Onze de setembre) així com la millora de la seva connexió.
    • Definició de la connexió de la xarxa ciclable en l’àmbit sud de la ciutat
    • Disseny i solució tècnica per a la millora de la connexió de la xarxa ciclable en l’àmbit nord-est de la ciutat

    Projecte 4 - Actualització del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS)

    Diagnosi prèvia, i identificació dels principals objectius. Creació de la Mesa de la Mobilitat on hi figuraran els actors que intervindran en l’elaboració del PMUS.

    Anàlisi i diagnosi de la situació actual de la demanda global i particular (a peu, bicicleta, VMP, transport públic, vehicle privat, aparcament, distribució urbana de mercaderies, externalitats,...) i diagnosi de la situació tendencial o prevista.

    Definir els objectius específics i els indicadors associats a aquests objectius per poder realitzar un seguiment del mateix.

    Projecte 5 - Pla d’accessibilitat

    El Pla d’Accessibilitat Municipal és l’instrument que identifica i planifica les actuacions que cal dur a terme perquè s’assoleixin les condicions d’accessibilitat establertes en la legislació vigent. Redacció i aprovació del Pla d’accessibilitat municipal en els àmbits d’espai públic, edificis, mitjans de transport, productes, serveis i processos de comunicació. També es revisarà l’ordenança d’accessibilitat.

    Projecte 6 - Intervencions d’Accessibilitat Municipal

    Identificació i planificació de les actuacions a dur a terme per assolir les condicions d’accessibilitat dels espais d’ús públic establertes en la legislació vigent

    • Subprojectes:
    • Àmbit de millora de l'accessibilitat dels espais d'ús públic
    • Àmbit de millora de l'accessibilitat dels edificis públics
    • Àmbit de millora de l'accessibilitat del transport públic

    Projecte 7 - Impuls del vehicle elèctric

    Creació de nous punts de recàrrega elèctrica i millora dels existents. Millora i ampliació de la xarxa municipal d’electrolineres a través de convenis amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

    • Subprojectes:
    • Nova electrolinera a la confluència dels carrers Major i Riera d’en Nofre (davant del Pavelló Salvador Gimeno)
    • Nova fotolinera elèctrica al carrer de la Fontsanta

    Projecte 8 - Millora del sistema de bicicleta elèctrica metropolitana (AMBICI)

    L’electrificació de 6 estacions del servei d’AMBICI a Sant Joan Despí, permetrà millorar notablement el manteniment i l’eficiència del servei, al poder-se carregar automàticament les bicicletes en el propi punt d’ancoratge.

    Electrificació de les estacions ubicades a: Av. Barcelona – C. Goytisolo - Plaça del Pi - Centre Miquel Martí i Pol - Centre Cívic Torreblanca - Ciutat esportiva Joan Gamper - Centre Mercè Rodoreda -

    Projecte 9 - Promoció i millora del transport públic col·lectiu

    Actuacions de promoció i millora del transport públic col·lectiu per fer-lo més competitiu

    • Subprojectes:
    • Millora del transport col.lectiu en desplaçaments interns i/o supramunicipals
    • Impuls per a un transport públic col·lectiu competitiu.

    Projecte 10 - Mobilitat compartida

    Anàlisi de la viabilitat per a implementar sistemes de mobilitat compartida a nivell municipal, dins de l’àmbit metropolità. Estudi i avaluació de sistemes de mobilitat compartida per a la seva implementació

    Projecte 11 - Impuls de l’aparcament per a residents

    Creació d’àrees d’aparcament per a residents a diferents punts de la ciutat i integrar-les al sistema de gestió AMB Aparcament Metropolità, com la resta d’àrees d’estacionament regulat que existeixen actualment al municipi

    Projecte 12 - Foment i impuls de Plans de Desplaçament d’Empreses i Estudis d’Avaluació de la Mobilitat Generada

    Es fomentaran i s’impulsaran Plans de Desplaçament d’Empreses i Estudis d’Avaluació de la Mobilitat Generada amb l’objectiu de promoure una mobilitat sostenible en els desplaçaments associats al treball i a l’activitat

    Projecte 13 - Impuls de la ciclologística (darrera milla)

    S’impulsarà la ciclologística per a la darrera fase de la distribució de mercaderies, especialment les associades a l’e-commerce i les associades l’intercanvi de productes del teixit comercial municipal

    Projecte 14 - Asfaltatge, reordenació i pacificació del trànsit

    La reordenació dels carrers permeten millorar la seguretat viària del conjunt de la ciutat, millorant entre d’altres, les característiques dels carrils bici, el disseny dels estacionaments o la senyalització viària.

    Projecte 15 - Pla Local d’Habitatge

    El Pla Local d’Habitatge 2024-2029 de Sant Joan Despí es concep com l’instrument de planificació tractor de la transformació del municipi en matèria d’habitatge, amb l’objectiu d’afavorir un parc d'habitatges digne, adequat, assequible i suficient per satisfer les necessitats socials, sustentat sobre un parc d’habitatges de qualitat. Aquest parc ha de garantir la adequada habitabilitat dels habitatges i ser eficient energèticament, garantint condicions bàsiques i adequades tan a nivell qualitatiu com quantitatiu. Per a això caldrà utilitzar recursos diferents i un ampli ventall d’intervencions, tant privades com públiques, garantir una oferta adequada i diversa, per mitjà de diferents règims de tinença d'habitatge.

    Projecte 16 - Habitatge de protecció oficial

    Seguiment i impuls de l’habitatge de protecció oficial.

    • HPO Torreblanca (80 habitatges)
    • HPO Sector ITV (53 habitatges)
    • HPO UP1-PA2 – Carrer de la Fontsanta 36-38 (48 habitatges)
    • HPO UA4 Avinguda de Barcelona - Fontsanta (105 habitatges)
    • HPO UP3-PA9 – Carrer de la Fontsanta 2-4 (35 habitatges)











































    Millora i ampliació de la xarxa ciclable existent fent-la més segura, contínua, directa i inclusiva

    ", ""]
  • +["

    Projecte 1 - Transformació integral de la B23

    El seu objectiu principal és el perllongament de la Diagonal de Barcelona, en el seu concepte d’avinguda urbana, per tal d’integrar la infraestructura viària en els diferents municipis per on passa i que, a dia d'avui, queden pràcticament dividits pel pas d'aquesta via. D’aquesta manera, aquesta obra pretén integrar la via B23 seguint diferents criteris per fer-la més verda, sostenible i amb la intenció de pacificar-la i adaptar-la als vianants i a transports públics i sostenibles com és la bicicleta. L'AMB lidera, en estreta col·laboració amb els Ajuntaments de Barcelona, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern i Sant Joan Despí, l'estudi i la viabilitat del projecte. La proposta urbanística suposa mantenir la B-23 com a via segregada i amb la capacitat viària actual, però transformant la seva secció per convertir-la en una eix cívic metropolità de més de 15,7 km que prolongui l’avinguda Diagonal incorporant sistemes de transport públic i recorreguts per a vianants i bicicletes, amb la finalitat de connectar de manera sostenible i accessible Barcelona amb els municipis de l’eix Llobregat.

    Projecte 2 - Desenvolupament de la ZBE (Zona de baixes emissions)

    En el marc del SJD Pel Clima, la implementació de la ZBE de Sant Joan Despí significa una mesura més per incrementar la pacificació del trànsit a la ciutat, prioritzant les persones i el transport públic en detriment de l’ús dels vehicles privats de motor més contaminants. En definitiva, es pretén assolir és una ciutat amb menys cotxes i més espai de gaudi per la ciutadania amb un aire més net que afavoreixi la salut de les persones que hi viuen. Objectius: Millorar la qualitat de vida de les persones que viuen a les ciutats. Millorar la qualitat de l’aire de les ciutats. Disminuir la contaminació atmosfèrica i les emissions generades pel transport de combustió. Disminuir la contaminació acústica. Promoure la mobilitat sostenible. Pacificar el trànsit.

    Projecte 3 - Ampliació i millora de la xarxa ciclable municipal

    Millora i ampliació de la xarxa ciclable existent fent-la més segura, contínua, directa i inclusiva

    • Subprojectes:
    • Redacció del projecte i execució de les obres per a la remodelació de la xarxa ciclable del Passeig del Canal entre el carrer Creu d’en Muntaner i l’Av. Barcelona.
    • Redacció del projecte i execució de les obres per a l’execució d’un nou carril bici a l’Av. Onze de setembre i millora de la vorera bici del carrer Major (entre el pas inferior de la B-23 i l’Av. Onze de setembre) així com la millora de la seva connexió.
    • Definició de la connexió de la xarxa ciclable en l’àmbit sud de la ciutat
    • Disseny i solució tècnica per a la millora de la connexió de la xarxa ciclable en l’àmbit nord-est de la ciutat

    Projecte 4 - Actualització del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS)

    Diagnosi prèvia, i identificació dels principals objectius. Creació de la Mesa de la Mobilitat on hi figuraran els actors que intervindran en l’elaboració del PMUS.

    Anàlisi i diagnosi de la situació actual de la demanda global i particular (a peu, bicicleta, VMP, transport públic, vehicle privat, aparcament, distribució urbana de mercaderies, externalitats,...) i diagnosi de la situació tendencial o prevista.

    Definir els objectius específics i els indicadors associats a aquests objectius per poder realitzar un seguiment del mateix.

    Projecte 5 - Pla d’accessibilitat

    El Pla d’Accessibilitat Municipal és l’instrument que identifica i planifica les actuacions que cal dur a terme perquè s’assoleixin les condicions d’accessibilitat establertes en la legislació vigent. Redacció i aprovació del Pla d’accessibilitat municipal en els àmbits d’espai públic, edificis, mitjans de transport, productes, serveis i processos de comunicació. També es revisarà l’ordenança d’accessibilitat.

    Projecte 6 - Intervencions d’Accessibilitat Municipal

    Identificació i planificació de les actuacions a dur a terme per assolir les condicions d’accessibilitat dels espais d’ús públic establertes en la legislació vigent

    • Subprojectes:
    • Àmbit de millora de l'accessibilitat dels espais d'ús públic
    • Àmbit de millora de l'accessibilitat dels edificis públics
    • Àmbit de millora de l'accessibilitat del transport públic

    Projecte 7 - Impuls del vehicle elèctric

    Creació de nous punts de recàrrega elèctrica i millora dels existents. Millora i ampliació de la xarxa municipal d’electrolineres a través de convenis amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

    • Subprojectes:
    • Nova electrolinera a la confluència dels carrers Major i Riera d’en Nofre (davant del Pavelló Salvador Gimeno)
    • Nova fotolinera elèctrica al carrer de la Fontsanta

    Projecte 8 - Millora del sistema de bicicleta elèctrica metropolitana (AMBICI)

    L’electrificació de 6 estacions del servei d’AMBICI a Sant Joan Despí, permetrà millorar notablement el manteniment i l’eficiència del servei, al poder-se carregar automàticament les bicicletes en el propi punt d’ancoratge.

    Electrificació de les estacions ubicades a: Av. Barcelona – C. Goytisolo - Plaça del Pi - Centre Miquel Martí i Pol - Centre Cívic Torreblanca - Ciutat esportiva Joan Gamper - Centre Mercè Rodoreda -

    Projecte 9 - Promoció i millora del transport públic col·lectiu

    Actuacions de promoció i millora del transport públic col·lectiu per fer-lo més competitiu

    • Subprojectes:
    • Millora del transport col.lectiu en desplaçaments interns i/o supramunicipals
    • Impuls per a un transport públic col·lectiu competitiu.

    Projecte 10 - Mobilitat compartida

    Anàlisi de la viabilitat per a implementar sistemes de mobilitat compartida a nivell municipal, dins de l’àmbit metropolità. Estudi i avaluació de sistemes de mobilitat compartida per a la seva implementació

    Projecte 11 - Impuls de l’aparcament per a residents

    Creació d’àrees d’aparcament per a residents a diferents punts de la ciutat i integrar-les al sistema de gestió AMB Aparcament Metropolità, com la resta d’àrees d’estacionament regulat que existeixen actualment al municipi

    Projecte 12 - Foment i impuls de Plans de Desplaçament d’Empreses i Estudis d’Avaluació de la Mobilitat Generada

    Es fomentaran i s’impulsaran Plans de Desplaçament d’Empreses i Estudis d’Avaluació de la Mobilitat Generada amb l’objectiu de promoure una mobilitat sostenible en els desplaçaments associats al treball i a l’activitat

    Projecte 13 - Impuls de la ciclologística (darrera milla)

    S’impulsarà la ciclologística per a la darrera fase de la distribució de mercaderies, especialment les associades a l’e-commerce i les associades l’intercanvi de productes del teixit comercial municipal

    Projecte 14 - Asfaltatge, reordenació i pacificació del trànsit

    La reordenació dels carrers permeten millorar la seguretat viària del conjunt de la ciutat, millorant entre d’altres, les característiques dels carrils bici, el disseny dels estacionaments o la senyalització viària.

    Projecte 15 - Pla Local d’Habitatge

    El Pla Local d’Habitatge 2024-2029 de Sant Joan Despí es concep com l’instrument de planificació tractor de la transformació del municipi en matèria d’habitatge, amb l’objectiu d’afavorir un parc d'habitatges digne, adequat, assequible i suficient per satisfer les necessitats socials, sustentat sobre un parc d’habitatges de qualitat. Aquest parc ha de garantir la adequada habitabilitat dels habitatges i ser eficient energèticament, garantint condicions bàsiques i adequades tan a nivell qualitatiu com quantitatiu. Per a això caldrà utilitzar recursos diferents i un ampli ventall d’intervencions, tant privades com públiques, garantir una oferta adequada i diversa, per mitjà de diferents règims de tinença d'habitatge.

    Projecte 16 - Habitatge de protecció oficial

    Seguiment i impuls de l’habitatge de protecció oficial.

    • HPO Torreblanca (80 habitatges)
    • HPO Sector ITV (53 habitatges)
    • HPO UP1-PA2 – Carrer de la Fontsanta 36-38 (48 habitatges)
    • HPO UA4 Avinguda de Barcelona - Fontsanta (105 habitatges)

    HPO UP3-PA9 – Carrer de la Fontsanta 2-4 (35 habitatges)

    ", "

    Proyecto 1 - Transformación integral de la B23

    Su objetivo principal es la prolongación de la Diagonal de Barcelona, en su concepto de avenida urbana, para integrar la infraestructura vial en los diferentes municipios por donde pasa y que, a día de hoy, quedan prácticamente divididos por el paso de esta vía. De esta manera, esta obra pretende integrar la vía B23 siguiendo diferentes criterios para hacerla más verde, sostenible y con la intención de pacificarla y adaptarla a los peatones y transportes públicos y sostenibles como es la bicicleta. El AMB lidera, en estrecha colaboración con los Ayuntamientos de Barcelona, Esplugues de Llobregat, Sant Just Desvern y Sant Joan Despí, el estudio y la viabilidad del proyecto. La propuesta urbanística supone mantener la B-23 como vía segregada y con la capacidad vial actual, pero transformando su sección para convertirla en un eje cívico metropolitano de más de 15,7 km que prolongue la avenida Diagonal incorporando sistemas de transporte público y recorridos peatonales y bicicletas, con el fin de conectar de forma sostenible y accesible Barcelona con los municipios del eje Llobregat.

    Proyecto 2 - Desarrollo de la ZBE (Zona de bajas emisiones)

    En el marco del SJD Por el Clima, la implementación de la ZBE de Sant Joan Despí significa una medida más para incrementar la pacificación del tráfico en la ciudad, priorizando a las personas y el transporte público en detrimento del uso de los vehículos privados de motor más contaminantes. En definitiva, se pretende conseguir es una ciudad con menos coches y más espacio de disfrute para la ciudadanía con un aire más limpio que favorezca la salud de las personas que viven en ella. Objetivos: Mejorar la calidad de vida de las personas que viven en las ciudades. Mejorar la calidad de aire de las ciudades. Disminuir la contaminación atmosférica y las emisiones generadas por el transporte de combustión. Disminuir la contaminación acústica. Promover la movilidad sostenible. Pacificar el tráfico.

    Proyecto 3 - Ampliación y mejora de la red ciclable municipal

    Mejora y ampliación de la red ciclable existente haciéndola más segura, continua, directa e inclusiva

    • Subproyectos:
    • Redacción del proyecto y ejecución de las obras para la remodelación de la red ciclable del Paseo del Canal entre la calle Creu d'en Muntaner y la Av. Barcelona.
    • Redacción del proyecto y ejecución de las obras para la ejecución de un nuevo carril bici en la av. Once de septiembre y mejora de la acera bici de la calle Major (entre el paso inferior de la B-23 y la Av. Onze de setembre) así como la mejora de su conexión.
    • Definición de la conexión de la red ciclable en el ámbito sur de la ciudad
    • Diseño y solución técnica para la mejora de la conexión de la red ciclable en el ámbito noreste de la ciudad

    Proyecto 4 - Actualización del Plan de Movilidad Urbana Sostenible (PMUS)

    Diagnóstico previo, e identificación de los principales objetivos. Creación de la Mesa de la Movilidad en la que figurarán los actores que intervendrán en la elaboración del PMUS.

    Análisis y diagnosis de la situación actual de la demanda global y particular (a pie, bicicleta, VMP, transporte público, vehículo privado, aparcamiento, distribución urbana de mercancías, externalidades,...) y diagnosis de la situación tendencial o prevista.

    Definir los objetivos específicos y los indicadores asociados a estos objetivos para poder realizar un seguimiento del mismo.

    Proyecto 5 - Plan de accesibilidad

    El Plan de Accesibilidad Municipal es el instrumento que identifica y planifica las actuaciones que deben llevarse a cabo para que se alcancen las condiciones de accesibilidad establecidas en la legislación vigente. Redacción y aprobación del Plan de accesibilidad municipal en los ámbitos de espacio público, edificios, medios de transporte, productos, servicios y procesos de comunicación. También se revisará la ordenanza de accesibilidad.

    Proyecto 6 - Intervenciones de Accesibilidad Municipal

    Identificación y planificación de las actuaciones a llevar a cabo para conseguir las condiciones de accesibilidad de los espacios de uso público establecidas en la legislación vigente

    • Subproyectos:
    • Ámbito de mejora de la accesibilidad de los espacios de uso público
    • Ámbito de mejora de la accesibilidad de los edificios públicos
    • Ámbito de mejora de la accesibilidad del transporte público

    Proyecto 7 - Impulso del vehículo eléctrico

    Creación de nuevos puntos de recarga eléctrica y mejora de los existentes. Mejora y ampliación de la red municipal de electrolineras a través de convenios con el Àrea Metropolitana de Barcelona.

    • Subproyectos:
    • Nueva electrolinera en la confluencia de las calles Major y Riera d'en Nofre (delante del Pabellón Salvador Gimeno)
    • Nueva fotolinera eléctrica en la calle de la Fontsanta

    Proyecto 8 - Mejora del sistema de bicicleta eléctrica metropolitana (AMBICI)

    La electrificación de 6 estaciones del servicio de AMBICI en Sant Joan Despí, permitirá mejorar notablemente el mantenimiento y la eficiencia del servicio, al poder cargar automáticamente las bicicletas en el propio punto de anclaje.

    Electrificación de las estaciones ubicadas en: av. Barcelona - C. Goytisolo - Plaza del Pi - Centro Miquel Martí i Pol - Centro Cívico Torreblanca - Ciudad deportiva Joan Gamper - Centro Mercè Rodoreda -

    Proyecto 9 - Promoción y mejora del transporte público colectivo

    Actuaciones de promoción y mejora del transporte público colectivo para hacerlo más competitivo

    • Subproyectos:
    • Mejora del transporte colectivo en desplazamientos internos y/o supramunicipales
    • Impulso para un transporte público colectivo competitivo.

    Proyecto 10 - Movilidad compartida

    Análisis de la viabilidad para implementar sistemas de movilidad compartida a nivel municipal, dentro del ámbito metropolitano. Estudio y evaluación de sistemas de movilidad compartida para su implementación

    Proyecto 11 - Impulso del aparcamiento para residentes

    Creación de áreas de aparcamiento para residentes en diferentes puntos de la ciudad e integrarlas en el sistema de gestión CON Aparcamiento Metropolitano, como el resto de áreas de estacionamiento regulado que existen actualmente en el municipio

    Proyecto 12 - Fomento e impulso de Planes de Desplazamiento de Empresas y Estudios de Evaluación de la Movilidad Generada

    Se fomentarán y impulsarán Planes de Desplazamiento de Empresas y Estudios de Evaluación de la Movilidad Generada con el objetivo de promover una movilidad sostenible en los desplazamientos asociados al trabajo ya la actividad

    Proyecto 13 - Impulso de la ciclologística (última milla)

    Se impulsará la ciclologística para la última fase de la distribución de mercancías, especialmente las asociadas al e-commerce y las asociadas el intercambio de productos del tejido comercial municipal

    Proyecto 14 - Asfaltado, reordenación y pacificación del tráfico

    La reordenación de las calles permite mejorar la seguridad vial del conjunto de la ciudad, mejorando entre otras, las características de los carriles bici, el diseño de los estacionamientos o la señalización vial.

    Proyecto 15 - Plan Local de Vivienda

    El Plan Local de Vivienda 2024-2029 de Sant Joan Despí se concibe como el instrumento de planificación tractor de la transformación del municipio en materia de vivienda, con el objetivo de favorecer un parque de viviendas digna, adecuada, asequible y suficiente para satisfacer las necesidades sociales, sustentado sobre un parque de viviendas de calidad. Este parque debe garantizar la adecuada habitabilidad de las viviendas y ser eficiente energéticamente, garantizando condiciones básicas y adecuadas tanto a nivel cualitativo como cuantitativo. Para ello será necesario utilizar recursos diferentes y un amplio abanico de intervenciones, tanto privadas como públicas, garantizar una oferta adecuada y diversa, mediante diferentes regímenes de tenencia de vivienda.

    Proyecto 16 - Vivienda de protección oficial

    Seguimiento e impulso de la vivienda de protección oficial.

    VPO Torreblanca (80 viviendas)

    VPO Sector ITV (53 viviendas)

    VPO UP1-PA2 – Calle de la Fontsanta 36-38 (48 viviendas)

    VPO UA4 Avenida de Barcelona - Fontsanta (105 viviendas)

    VPO UP3-PA9 – Calle de la Fontsanta 2-4 (35 viviendas)

    "]

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir